خداحافظ نگار من
 
درباره وبلاگ


عمری چكش برداشتم و بر سر میخی كه روی سنگ بود كوبیدم. اكنون می فهمم كه هم چكش خودم بودم، هم میخ و هم سنگ. فرانتس كافكا
آخرین مطالب
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 149
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 442
بازدید کل : 25488
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1



لرزش راست كليك
chat - chat سفارش ساعت دیواری

دریافت كد ساعت

استخاره با قرآن
استخاره

گنجینه ی ادب پارسی




درگیر چشمای توام بی اختیار بغضم شکست

کشتی عشقمون چه زود تو ساحلش به گل نشست

باور کردن هم مشکله وقتی که رو به رو شدن

تو از چشمام میفهمیدی خیانت و دروغ من

تلاش من برای تو اصلا به جایی نرسید

بودن با تو ای گلکم زیادی طولی نکشید

رویای من برای تو لباسای سفیدی بود

اما خیانت های من تنهایی رو برات سرود

خداحافظ نگار من بی تو یه جسم بی خودم

ادعاهام تو خالی بود من عاشق تو نبودم

ببخش منو نگار من تو سهم دیگرون میشی

عذابی میکشم ولی با اون تو مهربون میشی

عذاب من حق منه به اون دلت بد راه نده

پاداش این خیانتم آره گلم جهنمه

 

تقدیم به آنکه کاش نمی بود

امان از این روزگار...



نظرات شما عزیزان:

یکی
ساعت19:18---11 آذر 1391
قشنگ بود آقای مسافرانتظار،این متن هم جالبه،بخونید:

بارالها...

از كوي تو بيرون نشود پاي خيالم

نكند فرق به حالم

چه براني،چه بخواني

چه به اوجم برساني،چه به خاكم بكشاني...

نه من آنم كه برنجم،نه تو آني كه براني...

نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم

نه تو آني كه گدا را ننوازي به نگاهي

در اگر باز نگردد،نروم باز به جايي

پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهي

كس به غير از تو نخواهم،چه بخواهي چه نخواهي

باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهي
پاسخ مسافر انتظار:مرسی از نظرتون.مطلبتون جالب بود


ثمین
ساعت15:12---24 شهريور 1391
سلام دوست عزیز مطالب زیبایی بود موفق باشی دوست داشتی بهم سربزن


mostafa
ساعت9:59---22 شهريور 1391


¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***منتظرمااا. . . . . . . . .*. . . . . . . ** *

طرفای ما هم بیا یه دفعه هم بد بگذرون چی میشه مگه ؟!
مطالبت عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : بهمن خسروجردی