دخمه ی تنگ و تاریکم و ...
 
درباره وبلاگ


عمری چكش برداشتم و بر سر میخی كه روی سنگ بود كوبیدم. اكنون می فهمم كه هم چكش خودم بودم، هم میخ و هم سنگ. فرانتس كافكا
آخرین مطالب
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 202
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 495
بازدید کل : 25541
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1



لرزش راست كليك
chat - chat سفارش ساعت دیواری

دریافت كد ساعت

استخاره با قرآن
استخاره

گنجینه ی ادب پارسی




در کنار برکه ای

در کنار در دخمه ی تنگ و تاریک و هول انگیزم

پری رویی را که گویی در چشمانش روشنی آب موج می زد

و رنگ اندامش همچون پر قو مانستی و

گیسوان سیاهش از شب سیاه تر و از آب روان تر بود

مرا نظاره می کرد .

 

با خود خواستم به کنارش روم

 و تنهایی غول آسای خود را با وجود او فراموش کنم

 و غم شبهای حزینم را در دریای بیکران چشمان آبیش غرقه سازم

که بسی این غم وتنهایی وجود همچون برگ گلم را پژمرده ساخته

که دیگر توان زندگی برایم نمانده

و با هر تپش قلبم مردگی را تجربه می کنم .

 

امّا هرچه به او نزدیکتر شدم

او را هول انگیزتر یافتم .

دریچه ی چشمانش رو به من باز ولی

این گونه فکر می کردم که در دنیای من نیست ،

مرا حس نمی کرد .

با تمام ترسی که در وجودم شعله می کشید

به کنارش رفتم .

 

از دور زیبا می نمود ،

امّا با او بودن را ترجیح می دادم تا تنهایی .

 

برگشتم تا به کلبه روم و برایش چیزی برای خوردن آورم امّا

هرچه به چشمان کم سویم فشار آوردم

کلبه را ندیدم !!

کلبه دیگر نبود .

همین بس بود که روی خود را برگردانم که آن همدم لب خاموش تنهایی ام را ببینم

که آن هم گویی که هیچگاه در آنجا نبوده است .

 

و من ماندم و من .

کاش تنهایی را بر او برتری می دادم .

تنهایی هیچگاه مرا فریب نداده بود .

تنهایی مرا هیچگاه تنها نگذاشته بود .

تنهایی هیچگاه مرا ...

 

 

بهمن خسروجردی

 


نظرات شما عزیزان:

مناداوری نیا
ساعت21:44---18 اسفند 1390
سلام آقای خسروجردی ، گفته بودین راجع به متن هایی که خودتون گفتین هم نظر بدم : میخواستم بگم کلمات رو خییییییلی قشنگ و حرفه ای کنار هم میذارین و متن هاتون زیبان اما اکثرا یه کوچولو غمگینن !!!
salam khanom davari .kheiliiiiiiiii mamnon ke nazar dadid . matalebi ke goftam har kodom baze haye zamani mokhtalefi dare. va har kodomesh marbot be jaryanati hast ke to donyaye vagheii etefagh oftade .mosalaman man nemitonam zamani ke narahatam matlab shadi begam . shad ya narahat bodanam ro az chehram nemishe fahmid . say mikonam ke mataleb shad tari begam. baz ham bi nahayat sepas gozaram azaton .


الهام داغستانی
ساعت20:47---16 اسفند 1390
خدا زمین را مدور ساخت تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور میکنی به آخر دنیا رسیده ای ، درست در نقطه ی آغاز هستی !

اگر ذهنتان واقعا علاقه مند به انجام کاری باشد ، می توانید بدون وقفه آن را ادامه دهید .
سلام .مرسی که سربزدید . به خانم داوری هم گفتم به شما هم میگم که اگه شعر یا متنی دارید که خودتون گفتید. و دوست دارید بقیه هم بخونند میتونید تو قسمت نظرهای خصوصی بذارید تا به اسم خودتون تو وبلاگ بنویسم .بازم ممنون که سر زدید و نظر گذاشتید .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : بهمن خسروجردی