درباره وبلاگ


عمری چكش برداشتم و بر سر میخی كه روی سنگ بود كوبیدم. اكنون می فهمم كه هم چكش خودم بودم، هم میخ و هم سنگ. فرانتس كافكا
آخرین مطالب
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 181
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 190
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 25520
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1



لرزش راست كليك
chat - chat سفارش ساعت دیواری

دریافت كد ساعت

استخاره با قرآن
استخاره

گنجینه ی ادب پارسی




منحنی ساخت

راستای وجودم را

برق نگاهت .

چه کسی

پرپر ساخت

غنچه ی لبانت را ؟

که خاموشی بدین گونه .

از خشبو دهانت

هر لحظه می ریخت درّی .

زان همه عشق

فقط مانده باقی

نگاهی سرد ،

نگاهی که می کند تحمیلم

کوله باری از درد .

 

از دور حتی

می دیدم شراره ی آتش عشقت را ،

اکنون حال

خاکستری نیست بیش .

خاکستری یخ زده ، منجمد .

 

تویی دلیلش

دلیل این که

بوی غم بازگشت به شعرم .

 

شده است تنگ دلم

برای لمس صدایت .

 

حرفی بزن

صدای سکوتت کر می کند مرا .

بهانه ی دستهایت را

می گیرند دستهایم .

پاییز بازگشته

به آغوشم .

 

در خواب ببینمت گفتی ،

با خودت امّا

آن را

ربودی از چشمانم .

گفتی به قیامت دیدار ما ،

می بینمت هر روز

دیدارت را چه می خواهم !؟

حرف بزن با من .

بیاور به آغوشم بهار را .

بشکن طلسم سکوت مرگبارت را .

عوض کن جنس نگاهت را .

 

نه به خاطر من

به خاطر خدا

چرا که با شنیدن واژه ی زندگی

اوغم می آید .

خوب می دانی خودت

که هدیه ی اوست زندگی .

 

 

بهمن خسروجردی

 


نظرات شما عزیزان:

بروبچه فازمنفي
ساعت20:19---20 ارديبهشت 1391
تاشب يلدا هنوز خيلي راهه.هندونه هاتون خراب ميشه!!!!ممنمون که نظر گذاشتید برو بچ فاز منفی !!!!!!!!!!!!!

بروبچه فازمنفی
ساعت0:24---15 اسفند 1390
بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد...منتظر باش تا صبح دولتت بدمد
پاسخ: انتقام هرزه گویان را به خاموشی گذار تیغ می گوید جواب مرغ نا هنگام را خیلی ممنون که نظر دادید


حبیب قادری
ساعت12:42---14 اسفند 1390
بسیار عالیه آقای خسروجردی.

ما وتمام هم کلاسی ها آرزوی شادکامی روزافزون واسنون داریم.
پاسخ:نظر لطفتونه آقای قادری . خیلی ممنون .من هم برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, :: 11:48 ::  نويسنده : بهمن خسروجردی