تو فقط یادم باش
 
درباره وبلاگ


عمری چكش برداشتم و بر سر میخی كه روی سنگ بود كوبیدم. اكنون می فهمم كه هم چكش خودم بودم، هم میخ و هم سنگ. فرانتس كافكا
آخرین مطالب
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 331
بازدید کل : 25377
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1



لرزش راست كليك
chat - chat سفارش ساعت دیواری

دریافت كد ساعت

استخاره با قرآن
استخاره

گنجینه ی ادب پارسی




  

 

پس از آفرینش آدم خدا گفت به او : نازنینم آدم

باتو رازی دارم !

اندکی پیشتر آی ،

آدم آرام و نجیب آمد پیش ،

زیر چشمی به خدا می نگرسیت ،

محو لبخند غم آلود خدا ، دلش انگار گریست.

نازنینم آدم ، ( قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید )

یاد من باش ، که بس تنهایم .

بغض آدم ترکید ، گونه هایش لرزید .

به خدا گفت :

من به اندازه ی ...

من به اندازه ی گل های بهشت ... نه ...

به اندازه ی عرش ... نه ... نه...

من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، دوستدارت هستم.

آدم کوله اش را برداشت ،

خسته و سخت قدم برمیداشت.

راهی ظلمت پرشور زمین.

زیر لبهای خداوند باز شنید :

نازنینم آدم !

نه به اندازه ی تنهایی من ،

نه به اندازه ی عرش ،

نه به اندازه ی بهشت ،

که به اندازه ی یک دانه ی گندم ،

تو فقط یادم باش!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : بهمن خسروجردی