قلبی دارد هر کس
 
درباره وبلاگ


عمری چكش برداشتم و بر سر میخی كه روی سنگ بود كوبیدم. اكنون می فهمم كه هم چكش خودم بودم، هم میخ و هم سنگ. فرانتس كافكا
آخرین مطالب
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 25408
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1



لرزش راست كليك
chat - chat سفارش ساعت دیواری

دریافت كد ساعت

استخاره با قرآن
استخاره

گنجینه ی ادب پارسی




خانه ای به مساحت قلبم

و می دهم آن را به کسی که تمام زندگی من است .

کسی که وابسته است

تک تک ثانیه های زندگی من به او

و هستم هر لحظه را مدیون او .

بهترین کسی که می تواند داشته باشد هر کس .

بهترین هدیه ای که می تواند بدهد خداوند به هر کس .

بهترین یار و غمخوار هر کس ،

غمخوار به ژرفای واقعی کلمه .

 

با من بود

از زمانی که بودم .

من نبودم و او بود .

قلبم شروع کرد ضربانش را

با ضربان قلب او

و آرام می شوم هر لحظه ،

با صدای ضربان قلب او .

 

امّا اگر بتوانم او را در آغوش کشم !

نمی توانم !

به همین دلیل است که می خواهم

باز بازگردم به گذشته .

 

والاست آنچنان مقامش

که نیستم حاضر حتّی

بیاورم نام مقدسش را

به روی این کاغذ چرکین .

 

دوستم دارد

حتّی در لحظاتی که

اظهار میکند مرا دوست ندارد

به این دلیل که تکه ای از اویم

تکه ای ناسپاس و قدر نشناس .

 

کاش !

ای کاش می توانستم جبران کنم زحماتش را .

کاش

حتی اندکی از لطفهایش را

می توانستم جبران کنم .

 

بمانند غلامی

تا آخر عمر اگر

باشم در خدمتش باز هم

در مقابل لطفی که به من کرده است

بسیار بسیار کم است .

این است لطفش

که کرده است هدیه به من

این زندگی زیبا را .

همین یک

برای من همه چیز است

چون همه چیز هر کس زندگی اوست .

براستی که بهشت زیر پای اوست .

 

 

بهمن خسروجردی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : بهمن خسروجردی