آخر برج با همكاري نيما يوشيج
 
درباره وبلاگ


عمری چكش برداشتم و بر سر میخی كه روی سنگ بود كوبیدم. اكنون می فهمم كه هم چكش خودم بودم، هم میخ و هم سنگ. فرانتس كافكا
آخرین مطالب
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 177
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 470
بازدید کل : 25516
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1



لرزش راست كليك
chat - chat سفارش ساعت دیواری

دریافت كد ساعت

استخاره با قرآن
استخاره

گنجینه ی ادب پارسی




آخر برج شد ست

 

زير اقساط و بدهكاري ها

 

باز دارد كمرم مي شكند

 

غصّه مي ريزد در چاه دلم

 

من فرو رفته چو خر توي گلم

 

غم زندان ،غم برگشتن چك

 

               خواب در چشم ترم مي شكند....

 

***

 

نگران با من اِستاد ه زنم

 

لرزه افتاد ه ز ترسش به تنم

 

چونكه بي پولم و باز

 

          ظرف چيني را بر فرق سرم مي شكند.....

 

زرت من قمصور است

 

پول چندين قرن از من دور است

 

در چنين وضع قاراشميش و نه چندان دلخواه

 

مي رسد گلّه ي مهمان از راه!

 

يا كه از بد بختي،

 

پاي لنگ پسرم مي شكند.....

 

باز بي انگيز ه

 

مي روم توي كلاس

 

دم در منگم و از هول طلبكار و هراس

 

پاي اين نصفه سواد و هنرم مي شكند



نظرات شما عزیزان:

داوری نیا
ساعت17:46---21 تير 1392
دم نیما گرم...قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, :: 18:18 ::  نويسنده : بهمن خسروجردی